28 Ağustos 2011 Pazar

şu an dinliyorum : Beirut - Elephant Gun

Saat 6 buçuğu henüz geçti. Birazdan sabah yürüyüşü daha doğrusu koşusu için yollara düşmüş olacağım. Ama gitmeden ulvi bir görevi yerine getirmek ve an itibariyle dinlemekte olduğum şarkıyı sizinle paylaşmak istedim. Diyelim sabah kalktınız ama uyanamıyorsunuz yada yoğun bir gün geçirdiniz yorgunluktan perişan haldesiniz veya sadece bir güne güzel başlamak, güzel geçen bir güne yine güzel bir nokta koymak istiyorsunuz. Size bir sır veriyorum. Bu şarkıyı dinliyorsunuz ve dünya daha güzel bir dünya oluyor:)

Bu grubu tanımıyorsanız tanışmanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Çünkü onlar bu gürültü bağırış çağırış dolu anlamsız şarkı müsveddelerinin arasında, hala güzel müzik yapabilen birilerinin varolduğunun kanıtı.

.

1 yorum:

  1. Bende ilk bu sarkilari ile tanimistim,sonra butun sarkilarini begendim ^_^

    YanıtlaSil