2 Aralık 2011 Cuma

Eco Tools

Açıkçası bir ürün çevre dostu veya geri dönüştürülmüş malzemeden üretilmiş ise veya üretiminde hiçbir canlıya zarar verilmediği iddia ediliyorsa benim için diğer ürünlere göre 10-0 falan önde başlıyor. Hatta bu amaç uğruna kaliteden de ödün verebileceğimi çok açık şekilde ifade edebilirim. Bu demek değil ki dünyayı ben kurtaracağım veya tümüyle bu esasa bağlı olarak yapıyorum bütün alışverişlerimi. Yine de dikkat etmeye çalışıyorum diyebilirim. Hatta blogumun ilk post'larından birinde böyle bir konuya da yer vermiştim. Her neyse...

Eco Tools makyaj fırçaları, bambu ve geri dönüştürülmüş alüminyum saplarıyla ve sentetik yımışacık kıllarıyla eco-friendly. Makyaj çantası, fırça roll'u ve paketler de öyle. Ben bu 2 brush setini indirimde 60TL gibi iyi bir fiyata aldım ve beklentimin üzerinde bir performans sergiledikleri için kendilerini çok da severek kullanıyorum.


Eco Tools Bamboo 5 Piece Brush Set

 Soldan sağa:
1-Mineral Powder Brush (Mineral makyajın gücüne inanmıyorum ama kendi pudram için ideal bir fırça.)
2-Concealer Brush
3-Eye Shading Brush (Bir nevi blending brush olarak kullanıyorum ve koyu renk far seven ama süremeyen bir insan olarak kesinlikle aradığım buymuş.)
4-Baby Kabuki (Bildiğimiz kabuki.)
5-Cosmetic Bag (Pudra fırçası içine sığmasa da zaten yanımda fırça taşıyacaksan bu Body Shop'tan aldığım açılır kapanır allık fırçam olduğu için içine allık da fırça da ruj da sığdırıyorum.)

Eco Tools Bamboo 6 Piecce Brush Set

Soldan sağa:
1-Blush Brush (Özellikle yoğun renkteki allıkları oldukça soft sürebiliyor.)

2-Eyeliner Brush (Amacına uygun kullansam şaşardım zaten. Ben far için kullanıyorum.)
3-Concealer Brush
4-Eye Shading Brush (Yine far sürerken eye shading'den önce başlangıcı bununla yapıyorum.)
5-Lash and Brow Groomer (Bunun gelişiyle aynı işlevdeki sayısız kaş fırçama bir yenisi eklenmiş oldu.)
6-Cosmetic Brush Roll (Setin en ihtiyacım olan ve sevdiğim parçası.)

14 yorum:

  1. çok hoşlar bayıldım.Geri dönüşüm bir çok insan için önemli değil ama kimi insanlarda çok hassas bu konular da :)

    YanıtlaSil
  2. çoook güzel bir post olmuş, çok sevdim... ben son bir haftadır allık fırçası almayı düşünüyordum...


    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. sevgili ss ben böyle konularda biraz hassas olmakta fayda olduğunu düşünüyorum:)elbette çok abartmadan.

    sevgili duju beğenmene sevindim:) illaki mac'ci değilsen ecotools'u denemelisin bence.

    YanıtlaSil
  4. enteresan.. ama evet ben de bu tür ürünleri tercih etmeye calisiyorum.. cünkü her yerde bulmak imkansiz maalesef..
    giysilerde de öyle.. en basidi h&m cin'de hindistan'da hatta türkiye de üretiyo az paraya.. aliyoruz mecbur seviyorum da ama daha kaliteli ve cin'de üretilmemiste mesela almanya'da üretilmis giysiler ya da diger malzemeler cok pahali oluyo bana göre maalesef.. bütcem yetmiyor =(

    YanıtlaSil
  5. nerde satılıyor bunlar bir tanede ben almalıyım fiyatı gayette iyi

    YanıtlaSil
  6. Merhaba blogunu çok begendim. Ben de moda blogumda Marc Jacobs Lola parfüm çekilişi yapıyorum. Umarım katılırsın :) http://www.lovesfromfashion.com/2011/12/marc-jacobs-lola-velvet-edition-parfume.html

    YanıtlaSil
  7. the tools are awesome!

    XXX,

    wiebkembg.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Merhaba bloguna ueyyim
    Ben de beklerim bloguma
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, blogunu cok begendim uyenim, senide beklerim bloguma, trendberry.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. niiice blog :D i would be happy to hear more of u .. wanna go on my blog??? xx

    YanıtlaSil
  11. gerçekten çok güzel bir post olmuş ve blogunu çok sevdik! bize de bekleriz :)

    http://sundaysmileblog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. çok kullanışlı bir setmış gercktende.bende bklerım bloguma sevglerr:))

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel, hem kullanışlı hem hijyenik.. sevgiler..:)
    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil
  14. çok güzeller.. ve kullanışlı gözüküyorlar

    Banada Beklerim Sevgiler ♥

    gulunrengii.blogspot.com

    YanıtlaSil